RUAM BAYI POWDER (PSORIASIS TREATMENT)


Assalamualaikum w.b.t.
Nak tahu apa yang best sangat Ruam Bayi Powder ni?
  • Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
  • Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  • Satu bekas tahan agak lama. Selalunya saya guna beberapa bulan.
  • Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.
  • Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
  • Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.
  • Ruam Bayi Powder ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam. Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. Alhamdulillah!
100% semulajadi serta sunnah nabi S.A.W. Ini kerana ia salah satu cara Nabi SAW mengubati penyakit kulit seperti yang terdapat di dalam Hadith Sohih di atas yang membuktikan Nabi S.A.W. menggunakan tanah liat mengubati penyakit kulit dan lain-lain penyakit.
Saya ingin kongsikan pengalaman saudara saya mengidap penyakit kulit yang dinamakan Psoriasis. Sudah lebih 10 tahun mengalami penderitaan penyakit ini. Sejak berumur 28 tahun.
Sudah bermacam-macam ikhtiar cuba, tapi Allah s.w.t. masih belum mengizinkan lagi. Dia terus berdoa pada Allah s.w.t. agar dikurniakan kepadanya penawar bagi penyakit ini. Sungguh tidak tahan lagi untuk menanggung penderitaan penyakit kulit Psoriasis ini.
Sudah bermacam-macam ubat cuba, kalau nak dikira ubat hospital sudah sehabis usaha dia cuba. Memang tak dinafikan ada ubat hospital yang boleh menahan penyakit kulit Psoriasis ini. Tapi sudah lama saya buat reseach di Google memang setakat ini masih belum ada penawar yang mampu menyembuhkan penyakit ini.
Sekian lama menggunakan ubat-ubatan dan krim dari hospital, tapi penyakit kulit Psoriasis ini masih tidak mampu untuk sembuh. Malah kulitnya bertambah teruk dan jangkitan merebak terus ke bahagian kepala. Kerana ubat-ubat hospital yang dia guna ini mempunyai steroid dan akan mendapat kesan sampingan selepas bertahun-tahun digunakan. Kulit makin rosak.!
Alhamdulillah setelah sekian lama berdoa pada Allah,  berdoa di Makkah, Hijir Ismail dan tepi ka’abah… Alhamdulillah segala puji bagi Allah, Akhirnya Allah temukan saya dengan seorang hamba Allah dari Nilai, Negeri Sembilan.
Beliau beri pendapat pada saya supaya cuba rawat penyakit ini dengan menggunakan kaedah traditional. Iaitu dengan menggunakan Produk 100% dari tanah liat putih yang telah dicampurkan dengan air galian asli. “Asal Kita Dari Tanah,Ruam Bayi Powder Ini Juga Dari Tanah, Insya Allah akan Serasi” katanya.
Kaedah tradisional ini adalah daripada kaedah yang diajarkan oleh Nabi Muhammad S.A.W. Iaitu merawat penyakit dengan menggunakan tanah dan air.


Saya mula-mula masih tidak berapa yakin dengan hadith ini, adakah dia benar-benar soheh atau sebaliknya. Alhamdulillah setelah merujuk pada tok-tok guru pondok dan ustaz-ustaz yang pakar dalam bidang hadith, memang benar bahawa Nabi saw pernah berubat dengan tanah dan air.
Kaedah ini terbukti sangat berkesan, malah mampu menyelesaikan pelbagai jenis penyakit kulit seperti Ekzema, Psoriasis, Gatal-gatal, Kurap, Panau, Kayap, Ruam susu (bayi), Ruam panas, Kudis, Kudis buta, Cacar air , Jerawat, luka dan lain-lain masalah kulit…
DARI TANAH KITA DIJADIKAN DAN DARI TANAH JUGA SEGALA PENAWAR TERCIPTA
Dari Aisyah r.a.d, Berkata“Sesungguhnya Nabi saw berkata/berjampi bagi penyakit; Bismillah, Ini tanah bumi kami, dengan campuran air liur di kalangan kami, disembuhkan orang yang sakit di kalangan kami, dengan izin Tuhan kami.” (Sohih Bukhari: Kitab Attib; Bil:5745)
Jadi, adakah kita masih tidak yakin bahawa Nabi S.A.W. juga mengaplikasikannya untuk kesihatan kulit dan penyakit kulit?
Sementara stok masih ada, cubalah sekarang. boleh Hubungi, sms atau whatsapp saya Puan Norhayati, 012-9326011  Penghantaran seluruh Malaysia.Hanya RM38 sahaja untuk sebekas. Wallahualam...

http://www.vansewashahalam.com/

Senarai Agen :

Pn Mardiah (Shah Alam) : 019-4890302
Pn Masrinawati (Puchong) : 013-3228966

Tn Zaiman (Marang Terengganu) : 013-9329234



















http://www.vansewashahalam.com/

Post a Comment

0 Comments